Transavia distinsa cu premiul pentru excelenta in business in cadrul galei Business Review Awards

0
1530

Potrivit unui comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre, compania Transavia, cel mai mai mare producator de carne de pui din Romania a primit premiul pentru „Excelenta in Business” in cadrul celei de-a 11-a editii a galei Business Review Awards.

Premiul castigat de Transavia vine ca o recunoastere a performantelor si rezultatelor obtinute de companie de-a lungul timpului.

Suntem onorati sa primim acest premiu si sa ne numaram printre marile companii care se implica in dezvoltarea mediului de afaceri din Romania si contribuie constant la cresterea economica a tarii. In cei 25 de ani de activitate ne-am straduit sa cladim o afacere solida si sa dezvoltam o serie de programe sustenabile pentru a veni in sprijinul comunitatii locale. Acest premiu este deopotriva si un merit al tuturor angajatilor si colaboratorilor nostri, care contribuie zi de zi la succesul Transavia.”, a declarat Dl. Ioan Popa, Director General Transavia Romania.

Criteriile de jurizare care au stat la baza acordarii premiului au tinut cont de o serie de indici de performanta, respectiv cresterea business-ului in anul precedent, abordarea unor strategii de dezvoltare durabila, pozitionarea pe piata de profil, dezvoltarea de noi practici in industrie si obtinerea unor rezultate remarcabile.

Transavia este singurul producator de carne de pui din Romania care detine un sistem de productie complet integrat, de la cultivarea cerealelor pentru hrana pasarilor, pana la crestere, industrializare si comercializare.

Produsele companiei sunt prezente in majoritatea lanturilor de retail din tara prin brandurile Fragedo si Papane, iar la export, compania este prezenta in tari precum Marea Britanie, Franta, Spania, Grecia, Croatia si Bulgaria.

In anul 2015, Transavia a realizat cele mai mari investitii din istoria companiei pentru proiecte de modernizare, marirea capacitatilor de productie, achizitionarea de utilaje noi, construirea a 72 de hale noi pentru cresterea pasarilor, deschiderea un abator nou la Bocsa de 6000 de capete/ora, statii de epurare, platforme ecologice pentru deseuri, echipamente noi pentru sectorul de crestere si abatorizare, masini de transport necesare pentru dezvoltarea din urmatorii ani, marirea capacitatii de productie cu 70% a fabricii de nutreturi combinate.

Pentru mai multe informatii despre compania Transavia, puteti accesa www.transavia.ro, www.fragedo.ro sau pagina oficiala de Facebook www.facebook.com/TransaviaToateCeleBune.

Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu o productie de peste 60.000 de tone de carne de pasare, in fermele proprii de crestere din 7 judete- Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Caras-Severin si Timis. Toate produsele sunt realizate in conformitate cu normele de calitate internationale, sub controlul autoritatilor sanitar-veterinare si de mediu, iar in anul 2006 compania a primit distinctia de furnizor al Casei Regale a Romaniei. Transavia detine doua statii de incubatie, o fabrica de nutreturi combinate, trei abatoare performante de industrializare a carnii, o fabrica noua de procesare a carnii, precum si patru ferme vegetale. Din toamna anului 2007 Avicola Brasov, unul dintre producatorii cu traditie pe piata romaneasca, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia detin certificarile FSSC 22000 (Food Safety Management System) si BRC ( British Retail Consortium). Cei 25 de ani de activitate pe piata avicola din Romania atesta calitatea incontestabila a Transavia ca lider de piata.